Spelrecension: fortsätter när traditionella spel blir mer och mer intensiva

Genom följande spel kommer du att bli inbjuden att spela ett av de spel som har varit populära under lång tid och kan utbilda spelarna att öka förståelsen av ordförrådet. Dessutom, detta spel om inte ett Word Connect-spel

Inse inte att vara en riktig indonesisk om du fortfarande talar indonesiska. Genom följande spel kommer du att bli inbjuden att spela ett av de spel som har varit populära sedan länge, vilket vanligtvis spelas i skolor och kan utbilda spelarna att öka förståelsen av ordförrådet. Dessutom spelet om inte Word Connect-spel. Tja genom köket en utvecklare ett ledande spel från Yogyakarta, förvandlas detta traditionella spel till en mer modern och spelbar smartphone. Detta är det recension vårt exklusiva för Connect Word-spelet, arbetet med Creacle som precis vann loppet 9 Ungdomstillämpningar värd 9Apps.

• 5 rekommenderade applikationer och spel för de senaste indonesiska verk och måste prova
  • Spelrecension: Pocket Puzzle, Guessing Words Is Not Easy
  • Detta spel kan bara spelas genom att knacka på Android-baksidan

Anslut ord, traditionella spel nu tillgängliga på din smartphone

Som namnet antyder, Anslut Word är ett Android-spel som kommer att bjuda in spelarna att koppla ihop tillgängliga ord. Den sista stavelsen för ett ord måste vara kopplad till startstavelsen för ett annat ord, så att en obruten ordkedja visas. Spelet blir mer intressant när du måste ansluta ord med konstiga ändar och det är väldigt svårt att hitta motsvarigheten.

Genom detta spel kommer din adrenalin att bli ännu mer stimulerad eftersom varje tur du får kommer det att finnas timer tickar på det så att du inte kan dröja kvar med vilket ord du kan gissa. Det är den roliga punkten i Connect Words. Det klassiska läget i spelet är ett läge som heter "Spela ensam", där du kan spela ord av ord kontinuerligt med dig själv. Vanligtvis ger detta läge vanligtvis höga poäng eftersom du själv kan bestämma vilka ord du vill ansluta till.

Men det känns uttråkat när man spelar Connect Words ensam. Vi vet att du är singel, men det är inte heller fallet. Lyckligtvis förstår detta spel detta problem. så de visar ett annat spelläge som inte är mindre spännande, nämligen Fight Dude Kata och multiplayer. Fight Dude Kata är ett spelläge som kommer att testa dig skicklighet du mot den namngivna AI Dude Said. Han kommer lätt att svara på varje ord du skriver in oavsett hur svårt det är. Men det betyder inte att Kata inte kan besegras. Varför finns det några ord som han inte kan svara på och om han lyckas slå honom känns det så bra.

Läge Flerspelare är ett läge utformat så att du kan spela tillsammans med andra vänner via ditt konto Google Play-spel. Varje spelare kan utmana varandra och kan fånga varandra så att motståndaren inte kan svara på ett förutbestämt ord.

Lite förslag och ingång för att ansluta ord

Vi anser att det här coola spelet har lyckats konvertera traditionella spel till att bli modernare och mer spännande. Genom sin coola grafik är det som om vi blir bortskämda av de levande färgerna och de söta maskoterna. Men kom ihåg att det här spelet fortfarande behöver lite förfining, till exempel tangentbordet beställnings- vilket fortfarande är mindre lyhört för Android-tangentbordet och multiplayer-funktionen som verkar mer spännande om den kommer in realtid.

i alla fall overall, det här spelet är riktigt coolt. Vi garanterar att du inte kommer att bli uttråkad när du spelar det på din fritid. Dessutom kom detta spel från utvecklare Indonesien som verkligen förstår vår smak.

LADDA NER Creacle Studio ordspel

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found